The Destiny . . .
Daisypath Anniversary Years Ticker

Ads.

Tuesday, April 28, 2009

: : *&^%$#@ pening *&^%$#@ : :

Arini pening....
pening pikir masalah dunia... -_-"

haihh~ rasa macam dah susahkan semua orang... i'm sorryyyyyyy semua orang :'(
bila buat calculation, i have to have approximately RM150k just to continue my studies abroad!!
Tu baru tuition fees, belum lg accomodation, makan..minum...buku², duit public transport? kat UK tube dia mahal ~
Well, i'm not the only child in my family...
I have another 3 younger brothers who are still need money for their studies..or perhaps DEMAND for money???. huuuuu~
Being the only daughter is not easy. Your parents tend to be extremely-protective!
* X boleh keluar malam sorang²..bahaya... nanti takut ada org ikut~ (ayat my mum since i was little, sampai sekarang..)
* X boleh bawak kereta kat highway... bahaya jugak....
* X boleh pg outstation jauh²... unless uniten provide kan bus..huhu
* X boleh tu...tak boleh ni....
Yet, i'm so grateful to have them. I am who i am now..
hmmmm....
sambung pikir......

Time ni rasa macam best jek... sbb x pikir langsung masalah!! Missed the old good times with my friends. *sigh*



No comments: